Ποιοτική εκπαίδευση - Οι δείκτες

Οι δείκτες που αφορούν τη συνολική παρακολούθηση του στόχου είναι:

  • Ποσοστό παιδιών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (φτωχών νοικοκυριών, μουσουλμανοπαίδων, προσφυγόπουλων, Ρομά) που φοιτούν στην προσχολική αγωγή.
  • Γονικός προσδιορισμός του κόστους φοίτησης του παιδιού στο σχολείο.
  • Ποσοστό γονέων και κηδεμόνων που έλαβαν συμβουλευτική υποστήριξη.
  • Ποσοστό παιδιών που φοιτούν στην προσχολική αγωγή (δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία).
  • Αριθμός δημόσιων και ιδιωτικών νηπιαγωγείων αριθμός διδακτικού-διοικητικού και βοηθητικού προσωπικού.
  • Αριθμός προγραμμμάτων για την ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων των νηπίων Ρομά.
  • Ποσοστό οικογενειών Ρομά που συμμετέχουν σε προγράμματα ενδυνάμωσης της σχέσης Οικογένειας – Σχολείου.
  • Ποσοστό μαθητών που φοιτούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (δημόσια και ιδιωτικά δημοτικά).
  • Αναλογία διδακτικού προσωπικού και μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Αριθμός μαθητών που φοιτούν σε ειδικές τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία-δημοτικά).
  • Αριθμός παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
  • Αριθμός μαθητών Ρομά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
  • Ποσοστό μαθητών που φοιτούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (δημόσια και ιδιωτικά γυμνάσια και λύκεια) .
  • Αναλογία διδακτικού προσωπικού προς τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Αριθμός σχολικών μονάδων (γυμνάσια-λύκεια)
  • Αριθμός μαθητών που φοιτούν σε ειδικές τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (δημόσια και ιδιωτικά γυμνάσια-λύκεια).
  • Αριθμός παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Αριθμός μαθητών Ρομά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Ποσοστό σχολείων που διαθέτουν υποστηρικτικά τμήματα για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
  • Ποσοστό σχολείων με κατάλληλες υποδομές και εξοπλισμό.
  • Ποσοστό νέων ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που εγκαταλείπουν πρόωρα τη σχολική εκπαίδευση.
  • Ποσοστό σχολείων που διαθέτουν ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (διαμεσολαβητές, κοινωνικοί λειτουργοί, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, ψυχολόγοι)
  • Ποσοστό μαθητών που αποφοίτησαν από τα γυμνάσια και λύκεια της χώρας.
  • Ποσοστό μαθητών με χαμηλές επιδόσεις στα μαθηματικά (Cedefop).
  • Ποσοστό μαθητών με χαμηλές επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου.
  • Ποσοστό μαθητών με χαμηλές επιδόσεις σε φυσικές επιστήμες (PISA).
  • Θέση χώρας για την επίδοση στην κατανόηση κειμένου.
  • Ποσοστό νέων 18-24 ετων που εγκαταλείπουν πρόωρα τη σχολική εκπαίδευση.
  • Ποσοστό νέων που έχουν απευθυνθεί στα ΚΣυΠ.
  • Ποσοστό γονέων που έχουν παρακολουθήσει τις Σχολές Γονέων.
  • Δείκτης ικανοποίησης νέων για το σχολικό περιβάλλον.
  • Δείκτης ικανοποίησης νέων για το εκπαιδευτικό προσωπικό.
  • Δείκτης ικανοποίησης γονέων και κηδεμόνων για το εκπαιδευτικό περιβάλλον.
  • Δείκτης ικανοποίησης γονέων και κηδεμόνων για το εκπαιδευτικό δυναμικό.
  • Ποσοστό νέων πτυχιούχων, συμπεριλαμβανομένων των νέων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
  • Ποσοστό νέων κατόχων μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών συμπεριλαμβανομένων των νέων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
  • Ποσοστό νέων διδακτόρων συμπεριλαμβανομένων των νέων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
  • Αριθμός νέων που έφυγαν από την Ελλάδα – εκροή εξειδικευμένων ανθρώπων (brain drain).
  • Αριθμός νέων υποτρόφων συμπεριλαμβανομένων των νέων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
  • Ποσοστό αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που απασχολούνται σε θέσεις εργασίας που απαιτούν χαμηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης (CEDEFOP 2017).
  • Ποσοστό νέων που ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους μέσω της εξ’ αποστάσεωςεκπαίδευσης
  • Αριθμός Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Σχολών, τμημάτων.
  • Αναλογία Διδακτικού προσωπικού προς προπτυχιούχους φοιτητές.
  • Ποσοστό απασχόλησης προσφάτων αποφοίτων βάσει επιπέδου εκπαίδευσης που ολοκληρώθηκε (ηλικίας 20-34 ετών που έχουν ολοκληρώσει την εκπαίδευση 1-3 έτη πριν από το έτος αναφοράς).
  • Μαθησιακή κινητικότητα για αποφοίτους πρώτου πτυχίου και αποφοίτους μεταπτυχιακού.
  • Δείκτης ικανοποίησης φοιτητών για το εκπαιδευτικό περιβάλλον.
  • Δείκτης ικανοποίησης φοιτητών για τους εκπαιδευτικούς.
Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *